Årsaken er at dagligvarekjeden har en stor nyhet de vil dele mde de mest lojale kundene sine.
For ett år siden etablerte dagligvarekjeden Meny, kundeklubben "Meny mer", i samarbeid med Trumf, med en ambisjon om å bli det lojalitetsprogrammet nordmenn er mest fornøyde med.
I forbindelse med ettårsjubileet til kundeklubben, tar Meny personaliseringen til et nytt nivå.
Personlig kontakt
"Vi bygger videre på bursdagshilsen med gratis bursdagsgave til kundene, som har blitt svært godt mottatt. Nå tar vi det et steg videre ved å bruke video og kundedata for å bygge en enda tettere relasjon, sier Karoline Johanne Myklevold, som er ansvarlig for kundeklubben", i en pressemelding.
I disse dager får derfor en halv million Meny-kunder en personlig melding fra dagligvarekjeden.
I videoene brukes blant annet fornavn, favorittbutikk, Trumf-bonus spart, penger spart på tilbud og kundens mest kjøpte lokalmatprodukt.
Det skriver Kampanje.
"Meny skal være Norges ledende supermarked, og det innebærer at vi også skal ligge i forkant når det gjelder digital kundeoppfølging. Vi må sikre at kommunikasjonen vår er relevant for hver enkelt kunde", sier Myklevold.