Den nye snacksen har fått enorm popularitet etter lanseringen denne måneden.
Akkurat nå leser andre
Du har sikkert sett den i sosiale medier, men neppe i butikkhyllene.
For etter at Rema 1000 lanserte de nye godte-bitene, har de blitt revet ut av hyllene.
Hyllet på TikTok
Det er tradisjon her til lands for at en rekke produsenter lanserer mange nye produkter i september. Både Tine og Q-meieriene har lansert nye proteinrike melkeprodukter og Kvikk Lunsj har landet i butikkene i små biter, for å nevne noen av nyhetene så langt.
Rema 1000 har valgt å satse på frysetørkede bær som er dekket med melkesjokolade.
Responsen har ikke latt vente på seg. Både influensere og andre nordmenn har hyllet sjokobærene i sosiale medier, og særlig på TikTok.
Les også
«Løp til Rema 1000», er budskapet i en av de mange videoene som deles på TikTok.
Du kan se en av den nedenunder – som i skrivende stund har fått mer enn 35.000 visninger og 420 kommentarer.
Artikkelen fortsetter under bildet

Utsolgt
Sjokobær med frysetørket jordbær og bringebær ble laget etter ønsker og tilbakemeldinger fra kunder, og et kikk på lignende produkter som har trendet i utlandet.
«Produktet har blitt revet ut av hyllene», sier Hege Rognlien, leder for kommunikasjon i Rema, til DinSide og opplyser at kjeden har solgt enorme mengder.
Les også
I Trondheim forteller en butikkeier at pakkene forsvinner med det samme de kommer inn, og ofte er borte på omtrent en time, skriver avisen Nidaros.
Rema 1000 opplyser at interessen også har spredd seg til Danmark hvor flere kunder har etterspurt snacks-nyheten. Og denne uka skulle de være på plass i alle landets Rema 1000-butikker.
Med mindre noen andre kunder allerede har vært der før deg og kjøpt alle posene.
@linntjelde_ 😍🍓🍫 #fyp #høstnyheter #rema1000 #sjokobær #yummy ♬ Man I Need – Olivia Dean