Et bilmerke som er utbredt i Norge får nå en ny logo.
Akkurat nå leser andre
Ulike mennesker har forskjellige preferanser, og dette er spesielt tydelig når man velger bil.
Mens noen er villige til å betale litt ekstra for høyere ytelse eller ekstra komfort, velger andre rett og slett det billigste alternativet som kan få deg fra A til B.
Uansett hvilken type du har, spiller også bilens merke og utseende en rolle.
Derfor er det også noe man legger merke til når et populært bilmerke velger å endre logoen sin.
Første gang på 22 år
For første gang på 22 år har Suzuki valgt å endre logoen sin. Du kjenner sikkert den gamle logoen, som består av en tydelig S.
Les også
Du kan se den tidligere logoen på bildet nedenfor, men nå er den oppdatert med en nyere design.

Den nye logoen
På sin egen nettside skriver bilmerket at de har beholdt flere elementer fra den gamle logoen, men at den nye logoen er flatere:
«For å uttrykke denne pågående forpliktelsen er omrisset av Suzukis bedriftsidentitet, den ikoniske «S», beholdt, mens et flatt design tilpasset den digitale tidsalderen er tatt i bruk for å representere nye muligheter», skriver Suzuki og fortsetter:
«I tillegg er den tradisjonelle forkrommingen erstattet med høyglanset sølvmaling for å redusere miljøpåvirkningen og uttrykke et skifte mot en ny æra.»
Nå vil du sikkert se hvordan den nye logoen ser ut, og vi vil ikke dra ut spenningen lenger.
Les også
Se den nye logoen på bildet nedenfor.

Hva synes du? Er det en forbedring eller er forskjellen minimal?
Meningene er helt sikkert delte, men uansett så kommer de nye Suzuki-bilene til å ha ny logo i grillen fremover.