John raser på McDonalds: Det gikk galt i drive-in

29/04/2023 11:50

Mikkel Sletta

Helse
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
En av kundene til hurtigmatgiganten McDonalds har hevdet at han har fått brannskader etter at en McDonalds-ansatt, ifølge John, ikke gjorde jobben sin skikkelig.

AKKURAT NÅ LESER ANDRE OGSÅ

John Billing ville bare ha en kopp kaffe, så han kjørte gjennom McDonald's Drive-Through, men ting gikk ikke helt som planlagt. Han hevder uansett at hele bestillingen endte med et brent ben da en av gatekjøkkenets ansatte overrakte den ettertraktede kaffen med løst lokk.

John Billing publiserte derfor en video på Twitter rett etter opplevelsen på restauranten.

"Jeg har nå et brent ben og kaffe over hele bilen min, og jeg må rydde opp i dette rotet," forklarer John Billing i videoen. Videoen har siden blitt slettet fra Twitter, men det er fortsatt flere skjermbilder på Twitter av tweeten som den uheldige John kastet opp.

Foto: Twitter

Personalet på restauranten tilbød selvfølgelig John en ny kopp kaffe og ga ham servietter slik at han kunne rydde opp i det verste kaffesølet. John Billing var imidlertid ikke fornøyd med at de ikke sjekket om han trengte legehjelp etter brannskaden på låret.

"Jeg håper jeg er den siste som opplever en hendelse som dette," forklarte Billing i videoen.

Foto: Twitter

Lokket var ikke sikkert på koppen og John Billing forklarte at det spratt av da den ansatte ga den varme drikken over til ham i bilen. Etter det gikk det galt.

Ifølge hovedpersonen selv var ikke twittervideoen fordi han ønsket erstatning. I stedet vil han bare rette oppmerksomheten mot problemet og sørge for at det ikke skjer med andre mennesker. Ifølge NCA Newswire har statlige helse- og sikkerhetsmyndigheter uttalt at mer opplæring og utdanning kan være nødvendig for personalet ved restauranten, og ifølge John Billing er det godt nok for ham.

I 1992 sølte en 79 år gammel kvinne ved navn Stella Liebeck en kopp kaffe i fanget hennes. Hun ble fraktet til sykehuset med alvorlige brannskader og saksøkte senere McDonald's for å dekke medisinske utgifter.