Søndag opplevde en lang rekke kunder i storbanken Nordea at de hatt problemer både med å sjekke statusen på kontoen, overføre penger og betale via nettbanken.
"Vi har tekniske problemer som gjør at det er vanskelig å logge seg inn på mobil- og nettbank", sier kommunikasjonsdirektør i Nordea, Christian Steffensen, søndag kveld til VG.
Så vidt selskapet er kjent med, berører dette alle kunder.
"Vi har ressurser som jobber med å løse det og beklager til alle som er berørt. Vi håper og tror at det ikke skal ta så veldig lang tid før vi er oppe og går igjen", sier Steffensen.
Hvis man forsøker å logge seg på nettbanken, blir man møtt med en feilmelding på gul bakgrunn som slår fast at banken opplever "rusk i maskineriet" og ustabilitet.
Dog lover bankens medarbeidere at de jobber på spreng med å rette feilen.
"Vi beklager ulempene dette medfører", skriver Nordea til kundene sine og oppfordrer dem til å prøve igjen senere.

Skjermbilde fra Nordea