John raser over McDonald's: 'Du er håpløs'

En av kundene av fast food kjeden McDonald's har hevdet at han fikk brannskader etter at en McDonald's-ansatt, ifølge John, ikke klarte å gjøre jobben sin riktig.

John Billing ville bare ha en kopp kaffe, så han kjørte gjennom McDonald's Drive-Through, men ting gikk ikke helt som planlagt. I alle fall hevder han at hele ordren endte med et brent ben da en av fastfood-restaurantens ansatte overleverte den ettertraktede kaffen med et løst lokk.

John Billing la derfor ut en video på Twitter like etter sin erfaring på restauranten.

«Jeg har nå et brent ben og kaffe over hele bilen, og jeg er i ferd med å rydde opp i dette rotet», forklarer John Billing i videoen. Siden da har videoen blitt slettet fra Twitter, men flere skjermbilder er florerer på Twitter av tweeten at den uheldige John kastet opp.

 

Personalet på restauranten tilbød selvfølgelig John en ny kopp kaffe og ga ham servietter slik at han kunne rengjøre det verste kaffeavfallet. John Billing var imidlertid ikke fornøyd med at de ikke sjekket om han trengte legehjelp etter skålding på låret.

«Jeg håper jeg er den siste til å oppleve en slik hendelse», forklarte Billing i videoen.

Lokket var ikke trygt på koppen og John Billing forklarte at det dukket opp da den ansatte sendte den varme drikken over til ham i bilen. Etter det gikk ting galt.

Ifølge hovedpersonen selv var Twitter-videoen ikke fordi han ønsket kompensasjon. I stedet vil han bare rette oppmerksomheten mot problemet og sørge for at det ikke skjer med andre mennesker. Ifølge NCA Newswire har statlige helse- og sikkerhetstjenestemenn sagt at mer opplæring og opplæring for restaurantansatte kan være nødvendig, og det er bra nok for ham, ifølge John Billing.

I 1992 sølte en 79 år gammel kvinne ved navn Stella Liebeck en kopp kaffe i fanget hennes. Hun ble kjørt til sykehus med alvorlige brannskader og senere saksøkt McDonald's slik at de kunne dekke hennes medisinske utgifter.