Sjokolademakeren hadde delt videoer og bilder av et arrangement for å promotere en ny Snickers-bar.
Det ble imidlertid sagt at det bare ville være tilgjengelig i "landene" i Sør-Korea, Malaysia og Taiwan.
Weibo-brukere gjorde det deretter gjenstand for en tilnærming til det kinesiske kommunistpartiet (CCP) - en gruppe beryktet for å straffe selskaper som krysser linjen eller bryter sine synspunkter.
Mars Wrigley, Snickers morselskap, endret raskt innholdet og ba om unnskyldning.
"Vi har hørt om en Snickers-relatert hendelse i visse regioner i Asia, og vi tar dette veldig alvorlig og dypt beklager", sa Mars, ifølge Business Insider.
"Mars Wrigley respekterer Kinas nasjonale suverenitet og territoriale integritet og driver forretningsvirksomhet i henhold til lokale kinesiske lover og forskrifter."
Men da noen Weibo-brukere insisterte på at godteriselskapet ikke anerkjente at Taiwan var en del av Kina, måtte Mars igjen kommentere saken.
"Det er bare ett Kina i verden, og Taiwan er en uunngåelig del av Kinas territorium."
Foto: Shutterstock.com
Det har skjedd før at store merker har bedt om unnskyldning for å gi de asiatiske regionene en feil betegnelse.
Men merkene som har valgt å kjempe mot KKP har møtt boikott i landet.
I fjor kunngjorde H&M at de nektet å bruke bomull fra Xinjiang - fordi det er produsert med tvangsarbeid.
Kina orkestrerte boikotten av klesmerket som en del av sin strategi for å motvirke sanksjoner fra Vesten over menneskerettighetsbrudd i regionen.