Kvinne hentet pizza til familien: Så oppdaget hun den sjokkerende teksten på esken

Amber Nasim fikk en ubehagelig overraskelse i forrige uke da hun hentet pizza til familien sin i den amerikanske staten Texas.

Amerikanske Amber Nasim var rasende etter hun og familien i forrige uke hentet pizzaer hos den populære pizzakjeden Domino’s i San Leon i staten Texas.

Amber Nasims mann Wajahat er muslim og skal ikke spise svinekjøtt. Derfor hadde hun bedt om at hans pizza ikke kome i kontakt med pizzaen til moren som det blant annet var skinke på.

Det skriver britiske The Sun.

Les også

Kvinne gjør hårreisende oppdagelse etter å ha tatt stor bit av veganer-burger på McDonald's

Da Amber Nasim fikk utlevert pizzanene sine, ville hun dobbeltsjekke at hun hadde fått riktig bestilling. Men da hun så hva pizzakjeden hadde skrevet på eskene, flippet hun helt ut. På pizzaeskene stod det følgende:

Dame med muslimsk mann.

- Jeg så at de prøvde å skjule det. For å være helt ærlig så flippet jeg helt ut. Jeg begynte å rope og banne og var helt fra meg, sier Amber Nasim til Khou.com.

Les også

Ung kvinne raser over detalj i selfie av to politimenn

I sin frustrasjon over opplevelsen delte Amber Nasim et bilde av pizzaeskene på Facebook:

- Er dette en spøk? Jeg gikk for å kjøpe pizza på San Leon Domino’s i kveld, og de ga meg en pizza hvor det stod dette. I stedet for navnet mitt. Wow. Vær så snill og del dette. Ikke la dette gå ubemerket hen. Denne type hat og rasisme må stanses.

Amber Nasim er klar til å tilgi pizzakjeden, men har ikke lyst til å spise der igjen.

Foto: Facebook

En talsperson fra Domino’s beklager hendelsen overfor The Sun:

- Hun fikk ikke den servicen eller respekten som hun skal kunne forvente fra oss. Som kunde i butikken skulle vi bedt om navnet og nummeret hennes for å identifisere bestillingen hennes, hvilket ikke skjedde på den uvanlig travle kvelden. En spesifikk forespørsel på vegne av mannen sin på grunn av religiøse hensyn - hvilket er noe vi jevnlig imøtekommer uten problemer - skal ikke brukes til å identifisere bestillingen hennes, sier han til The Sun og tilføyer:

- Den ansatte har fått en reprimande og er lei seg for hendelsen. Vi er åpne for å snakke med henne, tilby henne vår dypeste beklagelse og gjøre situasjonen god igjen.