Hvert år vurderer Posten Bring samtlige av sine 1.313 Post i Butikk for å finne ut hvem som leverer den aller beste totalopplevelsen for kundene.
"Vinneren evner å kombinere posttjenester og butikkdrift på en måte som gir ekte merverdi. Det handler om mer enn å sende og hente pakker – det handler om å møte mennesker, løse problemer og gjøre hverdagen litt enklere for kundene", forklarer Anette Løes Hokholt Wiik, leder for Servicenett i Posten Bring.
Hun forteller at årets vinner viser vei for hva en moderne Post i Butikk skal være.
Utmerket seg med personlig service
"Extra Ølen utmerker seg med høy kvalitet i alle ledd – fra effektiv og ryddig drift til personlig service der kundene blir sett og godt ivaretatt", sier hun om butikken som gikk til topps i kåringen.
Distriktssjef Tormod Helle i Coop skryter av de ansatte som han mener har gjort en formidable jobb for å gjøre seg fortjent til prisen.
"Det gjør oss både stolte og ydmyke at vi kan tilby den beste opplevelsen til våre kunder, ikke bare lokalt og regionalt, men nå også nasjonalt her i Ølen", sier en fornøyd Helle.
Det var et tett løp og flere andre Post i Butikk-steder fikk skryt.
Alle Post i Butikk-løsningene over hele landet har blitt vurdert etter kriterier som servicegrad, kvalitet, samarbeid og kundeopplevelse.
"Det har vært mange sterke kandidater. Derfor er det ekstra imponerende å se hvor tydelig Extra Ølen skiller seg ut. De er fremoverlente, løsningsorienterte og bidrar aktivt til å veilede kundene", sier Wiik.
I tillegg til landsvinneren er det også kåret lokale vinnere.
I tillegg til Extra Ølen har det blitt kåret lokale vinnere, som du kan se under:
Extra Flekkefjord (Best i Agder)
Rema 1000 Bjørkelangen (Best i Akershus)
Meny Brakerøya (Best i Buskerud)
Coop Mega Volda (Best i Møre og Romsdal)
Obs Lagunen (Best i Vestland)
Extra Kolvereid (Best i Trøndelag)
Lura Post i Butikk, Kvadrat Kjøpesenter (Best i Rogaland)
Hageland Fredrikstad (Best i Fredrikstad)