I dag offentliggjør TIME den femte årlige TIME100 Most Influential Companies-listen, over selskaper som har gjort seg bemerket seg over hele verden.
Og der, gjemt mellom kjente merkevarer som Netflix, Google og Wallmart, finner vi Orkla Snacks.
"Det å bli inkludert på en så prestisjefylt liste er en fantastisk anerkjennelse av reisen vi er på som selskap, viser hvor populær vår ikoniske merkevare Bubs er", sier Ingvill T. Berg, CEO Orkla Snacks.
For det er nettopp det populære godterimerket Bubs, som har ført til den prestisjetunge anerkjennelsen for Orkla Snacks som eier godterimerket som har fått folk over hele verden - eller ihvertfall USA - til å gå mann av huse for å sikre seg det ikoniske godteriet.
Artikkelen fortsetter under bildet

Foto: OrklaSnacks
Lanseres i USA
De seige, søte og sure godteribitene har fått sin suksess etter å ha blitt omfavnet av flere influensere i sosiale medier.
Det har ført til mangel på Bubs-biter i smågodthyllen her hjemme.
Nylig kunne Orkla avsløre at de utvider butikken i Sverige for å kunne følge med den enorme etterspørselen.
Og nå lanseres Bubs for alvor i utlandet.
Anerkjennelsen kommer samtidig som Orkla Snacks forbereder en større lansering av Bubs i det amerikanske markedet i september.
Interessen for merkevaren vokser raskt, både hjemme og internasjonalt.
Bubs har det siste året blitt en global suksess, når hashtaggen #swedishcandy fikk over 120 millioner visninger på sosiale medier.
Om TIME100 Most Influential Companies:
For å sette sammen listen har TIME hentet inn nominasjoner på tvers av bransjer og rådført seg med sitt globale nettverk av bidragsytere, korrespondenter og eksterne eksperter.
TIMEs redaktører har deretter vurdert hvert selskap basert på kriterier som påvirkning, innovasjon, ambisjoner og resultater.
Resultatet er en mangfoldig gruppe av selskaper som er med på å forme fremtidens næringsliv.