Hvordan profileringsartikler kan skape engasjement rundt din bedrift

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Uansett hva slags bransje du jobber i er det viktig å skape engasjement rundt merkenavnet. Mange vet ikke hvordan dette skal gjøres på en effektiv og enkel måte, og det skal heller ikke være en dyr affære. Her har vi samlet noen enkle forslag.

Klær og tilbehør

Mange benytter seg av klær, som t-skjorter og gensere. Ofte blir dette brukt på drakter til forskjellige lag, eller treningsklær til de ansatte. De fleste har sett personer på treningssenteret som går kledd i en shorts eller t-skjorte fra arbeidsplassen sin. Fleecejakker er også vanlig for bedrift der arbeiderne ofte jobber utendørs.

Det er også en del annet tilbehør som blir brukt, som blant annet bager, vesker og capser. Ellers er termokopper med bedriftens logo og matbokser, drikkeflasker og mobildeksel også populære og praktiske profileringsartikler for bedrifter.

Praktiske freebies

På forskjellige arrangementer er det populært å gi med en liten gratis gave for at de som besøker ditt område skal huske bedriften bedre. Her er penner et veldig vanlig produkt å gi ut, og også noe man alltid har behov for. Dette er også lett å gi til de ansatte, og oppfordre dem til å gi ut til kunder til forskjellige tidspunkt. Profileringsartikler er en enkel måte å skape oppmerksomhet rundt selskapet på. For bedrifter som sender ut produkter, kan klistremerker med bedriftens logo være en fin ting å sende med sammen med et visittkort.

Hvor kan man kjøpe profileringsartikler

Alle disse produktene krever at man har en bedrift som kan produsere dem for deg. Enten det er så enkelt som penner, eller bedriften ønsker å trykke opp t-skjorter å gi ut til alle ansatte. Her er axonprofil.no et godt alternativ. De produserer mange forskjellige produkter med logoer, eller annen skrift, på, og du får selv bestemme designet, farge og hvordan du vil at utformingen skal være.

Læs også:

Hva brukes det tredje rommet i vaskemaskinen din til? Få vet det, men her er svaret Vi vasker alle klær, men det viser seg at mange av oss plasserer vaskemiddelet feil i maskinens rom. Det største mysteriet er imidlertid det tredje rommet. Hva brukes det til? Her får du svaret:
Hudlege avslører hvor ofte du bør dusje: Det er sjeldnere enn de fleste tror Mange tar en dusj og vasker seg hver dag, men det er faktisk ikke nødvendig, sier en hudlege.