Angelica Hedlund har sett det meste.
Som flyvertinne i SAS er hun en sann verdensborger med sans for friluftsliv og tålmodighet langt utover det vanlige.
«Du må være tolerant for at ikke alle er like reiste som du er», sier hun, ifølge mediet Femina.
Selv de mest herdede kabinansatte har sine svake sider – og Angelicas handler verken om skrikende barn eller sure sokker.
Det er ett spesielt scenario som får det indre øyenbrynet til å heve litt – og det handler om toalettet.
"Kan bli irritert"
Mer presist dreier det seg om voksne som venter med å gå ut til flyet har lettet:
"Jeg kan bli litt irritert av voksne som ikke husker å gå på toalettet inne i terminalen, men må gjøre det om bord når vi som mannskap prøver å starte vår tjeneste om bord," sier Angelica.
I tillegg er det også noen bonuspoeng å tjene hvis du forbereder deg bare litt før ombordstigning.
Angelica er fan av de som finner frem vannflasken og datamaskinen før flyet letter slik at de slipper å fylle hele midtgangen med en gang de må stå opp.
Sørg for god tannpleie mens du er på reise
Produkt
Navn
Pris
Forhandler




Bestillinger er ikke noe problem
Men hva med ordrene om bord?
Ifølge Angelica er det ikke noe som setter tålmodigheten på prøve. Det er i hvert fall ikke passasjerenes feil:
"Ingen bestilling er vanskelig, men skal jeg si noe så er det hvis de bestiller noe som er utsolgt i vogna, så du må på kjøkkenet for å få det," sier hun.