Edwina og David Nylan fra Fleetwood, Lancs, opplevde hver lotterispillers mareritt da de trodde de hadde vunnet en formue på £ 35 millioner (rundt 350 millioner), men endte opp med ingenting på grunn av en teknisk feil.
Paret hadde brukt Lottomobile-appen til å kjøpe lodd i julen, og skuffelsen var stor da de oppdaget at kjøpet aldri hadde blitt fullført.
Det skriver Ladbible.
Til tross for at de valgte vinnertallene for trekningen, fant Edwina og David ut at de manglet penger på kontoen sin for å fullføre kjøpet av loddet.
Selv etter å ha overført mer penger og sikret de potensielt vinnende tallene, møtte paret flere utfordringer da de prøvde å kreve den livsendrende jackpotten.
Camelot, selskapet bak Lotto, informerte dem om at de ikke hadde noen oversikt over transaksjonen.
"Da tallene kom opp, så det ut som om vi hadde vunnet jackpotten, men da jeg sjekket, var det ingenting fra Camelot," sa Edwina.
Hun la til at en samtale med Camelots kundeservice avslørte at et forsøk på å kjøpe de forespurte partiene hadde blitt registrert, men kjøpet hadde ikke blitt fullført på grunn av utilstrekkelige midler.
Camelot bekreftet at spilleren hadde forsøkt å kjøpe en billett flere ganger den kvelden, men uten de nødvendige midlene ble kjøpene ikke fullført.
"Bare billetter der kjøpet er fullført, kan bli med i trekningen," sa en talsperson for Camelot.
Til tross for denne hjerteskjærende opplevelsen, Edwina og David har ikke gitt opp å spille lotto. Edwina understreker at paret har spilt i årevis og har erfaring med sin nettkonto.
– Jeg har bare måttet stå på og ikke bli for motløs, sier hun.