H&M stenger butikk etter at bilder av insekter på klær har blitt lekket

03/01/2022 09:15

Emma

Viralt
Foto: Twitter
Foto: Twitter
Butikken har stengt dørene for å undersøke nærmere.

AKKURAT NÅ LESER ANDRE OGSÅ

En H&M-butikk i New York City, USA, har stengt etter at en tidligere ansatt delte bilder av en rekke hettegensere som så ut til å være fylt med insekter.

Twitter-brukeren @Madesonee_, som jobbet ved H&M på Oculus på World Trade Center, la ut bildene 29. Desember.

I tweeten, som siden har gått viralt, skriver hun: "Jeg jobber på H&M i Oculus på World Trade Center, og i dag oppdaget en kunde at det var lus på en hylle med hettegensere."

«De stenger ikke butikken, og de informerer heller ikke ansatte om problemet. Seksjonen var rett og slett bare avsperret.»

Hun hevdet at en kunde hadde informert henne om feilene mens hun klaget over at butikken ikke gjorde nok for å løse problemet.

Mange tok til kommentarfeltet for å dele sin avsky i butikken.

En person skrev: "Det ser ut som voksne bedbugs. Butikken må stenges umiddelbart.

En annen sa: "Kroppen min begynte å klø bare ved å se på dem."

En tredje la til: "Det er nettopp derfor fysiske butikker dør dag for dag."

Noen i kommentarfeltet hevdet at disse var bedbugs, mens andre hevdet at de var lus.

Foto: Twitter

Det ser imidlertid ut til at butikken nå har stengt dørene for å undersøke nærmere.

En talsperson for H&M har siden fortalt Daily Mail at de jobber med å løse problemet, og sier: «Vi tar sikkerheten til kunder og ansatte ekstremt alvorlig.

«Som et forsiktighetstiltak har vi stengt H&M-butikken på Westfield World Trade Center for å undersøke saken grundig.»

Foto: Twitter

Kvinnen som skrev den første tweeten har også temperert kommentarene, og forklart at hun ikke lenger jobber for butikken.

I tråden skrev hun: "Takk til alle som er bekymret for at jeg har mistet jobben min. Min siste dag er fredag. Jeg sluttet fordi jeg hater det."

«Jeg beklager til butikksjefen min fordi jeg ikke forventet at tweeten min skulle få så mye oppmerksomhet. Jeg ble bare irritert over at det ble behandlet som et mindre problem, og at det ikke var hans feil. Det er selskapets feil."

"Mine ansatte takket meg for det."