Twitter har vinket farvel til flertallet av sine ansatte siden Elon Musk kom inn i bildet.
Men det ser ut til at det fortsatt er noe arbeid å gjøre.
I perioden før overtakelsen kritiserte han rett ut det tidligere etablissementet for å fremme sosial rettferdighet under kampen for å ta over sosiale medier.
Og ironien gikk ikke tapt på den 52 år gamle magnaten da han fant et skap fullt av "#STAYWOKE" t-skjorter på kontoret.
Etter at Musk kjøpte Twitter, sa Sky News Australia -verten Piers Morgan at det hadde skapt et "kvalmende" hysteri.
Men det har nok ikke gått slik Musk forventet.
Implementeringen av betalt verifisering ble en total fiasko. Derfor twitret Musk at han kommer til å vente med å gjenopprette den kontroversielle Twitter Blue-tjenesten.
"Vi venter med å relansere Blue Verified til det er mye tillit til at vi kan forhindre falske brukere," sa Musk.
"Vi vil sannsynligvis bruke en annen farge for organisasjoner enn for enkeltpersoner."
Tweeten kom ikke alene. Det kom samtidig som flere annonsører forlot Twitter, fordi det er mye usikkerhet rundt Musks planer for sosiale medier.
Etter å ha satt Twitter Blue, kunngjorde Musk at de kjøpbare merkene ville komme tilbake rundt 18. November.
Nå er også fristen gått ut.
Det er ingen ny indikasjon på når Twitter Blue kan være tilbake.